rsc
Projectes de Sensibilització, Comunicació i RSC
Dirigits tant a Sector Públic com Privat, qualsevol organisme públic o empresa que tingui l’objectiu de realitzar una campanya de comunicació i sensibilització d’interès social, que tingui com a públic objectiu els nens i joves o el públic familiar.
Realitzem projectes a mida adaptats als objectius de l’entitat. Les nostres àrees de serveis són:

Campanyes Escolars
Comunicació Externa
Esdeveniments especials
  • Creació d’imatges i continguts.
  • Selecció d’informació de centres educatius.
  • Desenvolupament del projecte.
  • Llençament.
  • Campanya de premsa
  • Materials: còmics, regals, etc.
  • Esdeveniments Solidaris.
  • Inauguracions.
  • Fires i Salons.

Tipus de servei que podem proporcionar:

  • Complet i flexible en cada cas.
  • Creació de continguts.
  • Disseny de materials.
  • Personal experimentat en la nostra metodologia per realitzar les activitats amb la qualitat necessària.
  • Gestió de les reserves.
  • Comunicació.
  • Memòria i seguiment del projecte.

Què significa i què aporta un projecte educatiu?

  • Tenir l’oportunitat de participar activament en l’educació de la següent generació.
  • Transmissió de conceptes i valors envers aspectes en el marc de la responsabilitat social corporativa de l’empresa o l’organisme que es tracti.
  • Arribar a la resta de la societat (pares) a través dels seus fills.
  • Reforç de la Comunicació Corporativa.
  • Connexió amb la societat.
  • Visibilitat com a entitat socialment responsable quan s’escau.
Per als nens i nenes de 4 a 17 anys:
  • Aprenen alhora que gaudeixen.
  • Interioritzen continguts mitjançant el joc.
  • S’involucren en les activitats.
Per als pares:
  • Coneixen el projecte a través dels seus fills.
  • Valoren la qualitat del treball educatiu.
  • Aprenen a través dels seus fills.

Quin tipus de projecte podem fer?

Depèn del que es consideri més convenient en cada cas i de les preferències del client, cada projecte és diferent i té característiques pròpies.

1. Anàlisi dels objectius de l'acció:

Definir què es pretén aconseguir: sensibilització, aprenentatge, experimentació, etc.

2. Disseny a mida de l'activitat:
  • Guió i Format.
  • Escenografia i Ambientació
  • Organització i Operativa.
3. Producció i seguiment:

Control dels passos necessaris per produir l’activitat i supervisió de l’acte.

4. Memòria i dossier de la campanya:

Elaboració d’informe amb els resultats de l’acció.

Exemples

BBRAUN Sharing Expertise

OBJECTIU: Campanya de comunicació interna i de cohesió del personal

ACTIVITAT: Fills dels 1.700 treballadors de la planta. L’objectiu és explicar i valorar la feina dels seus pares per la societat, fer que s’hi sentin orgullosos de la feina dels mateixos i com la feina de cada un de nosaltres conforma el gran projecte de l’empresa que és SALVAR VIDES

LLOC: Instal·lacions de l’empresa a Rubí.

BBraun
DIPUTACIÓ DE BARCELONA: Departament de Salut

OBJECTIU: Sensibilitzar i educar en bons hàbits alimentaris, així com en prevenció d’hàbits no saludables, com el consum del Tabac.

ACTIVITAT:  Tallers de salut des d’una vessant científica, adreçada a escolars de primària i secundària de tots els municipis de Barcelona.

LLOC: Tots els municipis de Barcelona que ho requereixin. Arriben a uns 2800 nens cada any des de fa 5 anys.

foto_egipto_facebook_4
FUNDACIÓ MAPFRE. Campanya “Viure en salut”:

OBJECTIU: el programa “Viure en Salut a l’escola” es posa en marxa amb la finalitat de promoure hàbits de vida saludables en els àmbits educatius i familiars.

ACTIVITAT: Un divertit taller formatiu amb el suport de mitjans audiovisuals i conduit per dos científics cuiners en els centres escolars durant una hora dins l’horari lectiu.

REPERCUSSIÓ: ampli interès entre els mitjans i la pàgina web www.vivirensalud.com

ÀMBIT: 14.000 escolars de 7, 8 y 9 anys de Barcelona, Madrid, Salamanca, Toledo, Sevilla i Valencia.

Moment activitat Mafre
UNIVERSITAT DE BARCELONA. Parc Científic

OBJECTIU: El programa “Recerca en Societat” “Recerca a Primària”, tracta d’apropar la investigació i el mètode científic als més petits de forma participativa.

ACTIVITAT: Un divertit taller formatiu on els nens d’últim cicle de primària experimenten amb la biomedicina i se’ls convida a formar part de la ciència en el futur, així com una visita a les instal·lacions d’un laboratori real.

REPERCUSSIÓ: ampli interès entre els mitjans i la pàgina web www.pcb.ub.es

ÀMBIT: Projecte continu en el seu 8è any d’execució amb gran èxit entre les escoles de Catalunya.

Moment de l'activitat al parc Científic
CSIC. Casa de la ciència:

La Casa de la Ciència de Sevilla (Consejo Superior de Investigaciones Científicas CSICcolabora amb Ciència Divertida per crear un espai museístic destinat al públic escolar i familiar. Projecte en curs actualment.

El plantejament pedagògic de la visita és el recolzament al currículum escolar de cada un dels cursos que es desplacen a les nostres instal·lacions

Transmetem la importància que té el MÈTODE CIENTÍFIC en el desenvolupament de la nostra societat i de nosaltres com a persones.

Amb els més petits veiem la importància de l’observació, continuant curs a curs fins a arribar als més grans que comprovaran el Mètode en la seva globalitat.

Sin-titulo